Tuesday, February 10, 2009

Voyage dans les Vosges

Sâmbătă am fost pe Vosgi cu "rachetele" - un fel de ceva ca să putem merge pe zăpadă, apoi ne-am întos... Vosgii nu sunt ca munții noștri, să ai de urcat prea abrupt... sunt lini, plăcuți, frumosi... erau atat de plini de zăpadă de m-au uimit... îmi aminteau de iernile de acasă, de cum vedeam eu iarna cand eram mic, ca în poza în care eram un pui de om, părinții mă scoteau la aer... cu cojocul... era frig...

Apoi, am mers și am mâncat, iar după am mers și am vizitat o fabrica de bomboane, unde am văzut "procesul tehnologic" și am mancat și câteva bombonele...

După asta ne-am îndreptat spre cabană, care era defapt un hotel pt tineret în toată puterea cuvântului... Ne-am cazat, am luat cina și am facut o mica petrecere. Am stat 6 persoane într-o camera de 7: românii (eu împreună cu Anca (TM) și Alexandra (BV)) și nemții: doi băieți și o fată.

Duminică, am luat micul dejun de pe la 8 și am plecat spre pârtia de schi... cum de închiriat schiuri + echipament costa vreo 40 de euro, noi am mers pe pârtia de sănii și ne-am dat cu niște chestii de plastic speciale... Ne-am jucat/bătut și cu zapadă...

După asta ne-am întors la autocar și am mers la un lac, care era înghețat; așa că am mers să mancam la un restaurant.

Apoi, am plecat spre casă și am vazut un film pe autocar, până ce am ajuns înapoi în cămin.